Wave

5/21/2013

Keep Developing

Last week I met with a prospective sponsor, but it turns out the process is not as easy as imagined. I first have to get the recognition that I would share the information is correct and recognized by the relevant institutions. They gave me advice to speed up my application, because the application is sometimes slow, and therefore I made ​​it again by removing unnecessary files, and in such a way as to make it lighter.


Minggu lalu saya bertemu dengan calon sponsor, tapi ternyata prosesnya tidak semudah yang dibayangkan. Pertama, saya harus mendapatkan pengakuan bahwa saya akan berbagi informasi yang benar dan diakui oleh instansi terkait. Mereka memberi saya saran untuk mempercepat aplikasi saya, karena aplikasi ini kadang-kadang lambat, dan karena itu saya membuat lagi dengan menghapus file yang tidak perlu, dan sedemikian rupa untuk membuatnya lebih ringan.

No comments:

Post a Comment